- Tylko online
- -50%
Usługa Zdalnej Pomocy Technicznej dla stałych klientów
Indeks: Mitsubishi, DNP, Sony
Zapłać bezpiecznie online przez swój bank
Przy zamówieniu powyżej 1200 zł
Kup teraz i zapłać później
Usługa zdalnej pomocy technicznej skierowana jest do osób, które są klientami firmy ALTRA (w ciągu ostatniego kwartału dokonali zakupu w naszej firmie).
Pomoc ta obejmuje wsparcie telefoniczne lub internetowe diagnozy lub wykrycia usterki (poprzez program AnyDesk - łączenie z komputerem klienta) w przypadku:
- problemów technicznych związanych z drukarką
- problemów z konfiguracją drukarki
- problemów z instalacją sterownika drukarki
- problem z instalacją oprogramowania do drukarek Mitsubishi i DNP
Podana cena dotyczy pierwszej godziny lub jednej sesji trwającej maksymalnie godzinę.
Każda kolejna godzina lub rozpoczęta sesja jest dodatkowo płatna. Wysokość opłaty to 40zł netto.
Link do programu AnyDesk znajduje się poniżej: