• Tylko online

Usługa zdalnej pomocy technicznej skierowana jest do osób, które nie są klientami firmy ALTRA (w ciągu ostatniego kwartału lub dłużej nie dokonali żadnego zakupu w naszej firmie).

Pomoc ta obejmuje wsparcie telefoniczne lub internetowe diagnozy lub wykrycia usterki (poprzez program AnyDesk - łączenie z komputerem klienta) w przypadku:

- problemów technicznych związanych z drukarką

- problemów z konfiguracją drukarki

- problemów z instalacją sterownika drukarki

- problem z instalacją oprogramowania do drukarek Mitsubishi i DNP


Podana cena dotyczy pierwszej godziny lub jednej sesji trwającej maksymalnie godzinę.

Każda kolejna godzina lub rozpoczęta sesja jest dodatkowo płatna.  Wysokość opłaty to 80zł netto.


Link do programu AnyDesk znajduje się poniżej:

https://download.anydesk.com/AnyDesk.exe


2 innych produktów w tej samej kategorii:

Produkt dodany do porównania